Обучение обслуживающего клиентов персонала
Klienditeenindaja koolitus
Majandustegevusteade nr: 204799 (09.09.2018), 227365 (26.10.2021)
Õppekava üldinfo
Õppekavarühm: Tööoskused
Õppesuunad: Ärindus ja haldus
Õppevaldkond: Ärindus, haldus ja õigus
Koolituse algusajad:
KOOLITUSE KOHT: PETERBURI TEE 46,TALLIN:
- 09.01.2025 – 08.04.2025
- 12.02.2025 -13.05.2025
- 26.02.2025-26.05.2025
- 19.03.2025 – 30.06.2025
- 28.03.2025 – 03.07.2025
- 23.09.2025 – 19.12.2025
- Võimalus kokkuleppel.
- Koolituse alustamise tungimused:juhul, kui õppija soovib töötada teenindukohas, kus müüakse toiduained on vajalik arsti tõend.
Koolituse eesmärk
Anda osalejatele kaubanduse valdkonnas baasteadmised ja praktilised oskused, mis võimaldavad töötada klienditeenindajana kaubanduses. Kursuse läbinu mõistab klienditeeninduse põhimõtteid, tunneb kaubandustehnikaid ja jaekaubanduse korraldust.
Sihtgrupp
Inimesed, kes soovivad töötada iseseisvalt klienditeenindajana kaubanduses, või soovivad täiendada oma oskusi ja taotleda kutset klienditeenindajana.
Õpiväljundid
Koolituse lõpuks õppija:
a. Tunneb klienditeeninduse olemust ja oskab eristada ostjatüüpe.
b. Tunneb teenindusprotsessi etappe.
c. Oskab rakendada müügitehnikaid.
d. Tunneb kaubandussektori õigusakte.
e. Oskab müügitööd teostada.
Koolituse alustamise tingimused
- Kui töö hõlmab toiduainetega kokkupuudet, on vajalik arstitõend.
Koolituse kogumaht
Kokku: 90 akadeemilist tundi
- Teooria: 65 ak. tundi
- Praktika: 18 ak. tundi
- Iseseisev töö: 7 ak. tundi
Maksumus: 810.08 eurot (sisaldab käibemaksu).
Õppekeel: eesti ja vene.
Koolituse sisu
- Kauba käitlemine ja tundmine – 12 ak. tundi + 3 ak. tundi praktikat
- Teenindamine ja müümine – 18 ak. tundi + 5 ak. tundi praktikat
- Kassatöö ja arvestus – 6 ak. tundi + 3 ak. tundi praktikat
- Müügitöö korraldamine – 6 ak. tundi + 4 ak. tundi praktikat
- Toiduhügieen – 6 ak. tundi
- Tööohutus ja töökeskkond – 6 ak. tundi + 3 ak. tundi praktikat
- Tööõigus – 6 ak. tundi
- Kaubandusvaldkonna õigusaktid ja tarbijakaitseseadus – 5 ak. tundi
Iseseisev töö:
Kodutööd vastavalt antud ülesannetele (kauba kvaliteedi hindamine, müügiks ettevalmistamine).
Õppemeetodid
- Loengud, paaritööd, rühmatööd.
- Klienditeeninduse situatsioonide lahendamine.
- Rollimängud ja simulatsioonid.
Hindamismeetodid ja kriteeriumid
- Praktilised tööd vastavalt klienditeenindaja kutsestandardi nõuetele (müügiprotsess, teeninduse tehnikad).
- Testid (toiduhügieen): edukas sooritus nõuab vähemalt 60% õigetest vastustest.
Hinnang: arvestatud / mittearvestatud.
Õppekeskkond
- Kaasaegselt varustatud klassiruumid (tahvel, arvuti, seadmed, tööriistad, nõud).
- Praktiline õpe toimub õppekeskkonnas ja simuleeritud situatsioonides.
Õppematerjalid
- Osalejad saavad Bezant OÜ poolt koostatud õppematerjalid paberkandjal (konspektid ja juhendid).
- Kutsestandart 04-11102023-2.8/8k Klienditeenindaja kaubanduses tase IV.
Koolituse lõpetamise tingimused
- Osalemine vähemalt 70% tundidest.
- Praktiliste ülesannete edukas sooritamine ja testide läbimine.
Väljastatavad dokumendid:
- Tunnistus: väljastatakse, kui õpiväljundid on saavutatud ja lõpetamise tingimused täidetud.
- Tõend: väljastatakse, kui õpiväljundid ei ole saavutatud, kuid õppija osales õppetöös.
Lektorid
Larissa Iljina – kõrgharidus, töökogemus täiskasvanute koolitajana üle 5 aasta, kvalifikatsioon VI tasemel.
Kontakt ja registreerimine
Telefon: +372 53 444 578
E-post: bezant@hot.ee